De senaste veckorna har jag...

Kategori: Allmänt

De senaste veckorna har jag hunnit flytta in i min egna lägenhet med första hands kontrakt!! Och firat Sanna som fyllde 20 på en röd helg, så hon kunde köpa alkohol förns på måndagen. Surt. Men kalas blev det. 

De senaste veckorna har jag hunnit med att vara otroligt mycket med Linus, och jag har även klippt av 20 cm, om inte mer, av mitt hår. Klippte även gardinlugg, som blev en snelugg.

Den senaste veckan har jag hunnit med att baka den berömda inflyttningspizza med Sara, sen blev det kaos i köket. Har även druckit öl med Linus, Josefine, Matilda, Sara, Madde, Sanna, Petter och Tilda. Det är viktigt att skriva alla namn. Ingen ska lämnas utanför här inte. 

Ikväll drar jag och la familja upp till stugan och ska fjällvandra under midsommar, det blir myyyys. Puss och haj. 
Kommentera inlägget här: