Storsjöteatern-häng

Kategori: Allmänt


När jag slutat mitt pass på hemmakväll igår, så gick jag hem och hämta min öl, sedan gick jag till Josefine där hon och Madde var. Vi drack oss fulla, sedan gick vi till storsjöteatern där AspåsBK hade ett härligt häng med ett gäng ( ;;)) )  Det var väldigt mysig stämning, det borde vara sådana tillställningar oftare! När klockan närmade sig ett gick jag och Madde mot JaneDoe och träffa Martina och lite annat folk. Vi var där ända tills att det var någon som släppt en rökare som luktade över HELA övervåningen!! Så då gick vi på donken och käka, sen gick jag och Madde hem till mig och sov. Eftersom jag beställde Nuggets 20bitar så hade jag ju lite mat kvar i morse. Detta blev ett långt inlägg men det här var min kväll, och jag är helt nöjd med den, det kunde inte bli bättre! 
Herrå 
Kommentera inlägget här: